Wednesday, April 15

Of cheapness and marketing schemes.



Pe langa faptul ca am o problema cu America Apperal din punct de vedere estetic (pe scurt, nu imi plac hainele lor... mi se par common, boring si lipsite de that spark a piece of clothing needs to help you stand out...), acum am o problema si cu prostia oamenilor in charge .. Adica, cum domne? Unde te crezi tu sa folosesti imagine lui Woody Allen (sau a oricui altcuiva) in one of yr ads asa randomly. Fara o discutie in prealabil. Ca si cum Converse ar fi trantit pozele alea din campania lor 'Connected' pe un panou si asta ar fi fost. Va dati seama ce scandal ar fi fost pe capu lor? Endorsing? Asta e un termen sublim folosit de Allen in fata caruia reprezentantii AA ar trebui sa se cace pe ei de frica. Think about it... Nu imi vreau fata asociata cu firma voastra. Poate ideologia mea nu se potriveste cu valorile promovate de voi. Ca si cum Nike ar folosi imaginea lui Chomsky in one of their ads... sa vezi acolo caterinca. It wasn't cheap to bring Allen's sex life? Asta fiindca vor sa demonstreze ca imagine lui Allen e deja fucked up si ei sunt a bunch of frickin' angels? Acum, poate vorbesc ca un fan al operei lui Allen, dar nu ne intereseaza pe toti (noi, astia cu scaunu la cap, care nu's innebuniti dupa Dorobanti et all) mai mult artistul aici si nu cu cine se fute persoana Allen? Oare aici nu e vorba de THE ARTIST? Nu el isi prezinta credintele si valorile prin intermediul filmelor/cartilor... si voi n-ati folosit o imagine dintr-un film al lui Allen nu una cu el de mana cu Soon-Yi? Nu e vorba aici de arta si nu de viata privata? Si acum sincer, cand un critic face o recenzie de pentru un film de-al lui Allen sau cand un om se duce sa vada un film se gandeste cum s-a futut Allen cu fii-sa adoptiva? Tare m-ar amuza ca avocatii domnului (oh, behave) Allen sa aduca in dicsutie si ei (asa, pentru o caterinca mica) viata sexuala a directoriilor companiei si a celor de la firma de advertising... Sa vad cat de cheap sunt...

No comments: