Monday, January 14

With a fist and a fall we meet with the floor

Znovurile circula de mult pe The Horum, dar de, lenea e mare in noi... Acum, ca Horrors ne-au promis album noi in Martie al acestui an, stim... Ce e mai gigea (&cute&cuddly&whatever) e faptul ca primul single ar putea fi...erm... o melodie pe care nu o stim (inca) sau un cover dupa minunatia asta...

Suicide -Dance

..ah, si eu inca vreau acel cover facut de Horrors dupa "No Love Lost"... imi vand plamanii pentru el... stiu ca fumez, dar asta e irelevant

----

In other news(for me)... Faris e producatorul noului ep Hatcham Social.. care va iesi la data de...*googles* 17 februarie.. parca ar conta... oricum, aici, in Romania ne doare fix in paispe de datele de lansare a variilor epuri si albume... tot nu le luam originale...

Buuuun.. tot nu m-am prins cine le produce the sophomore album astora de la Horrors si ma roada... sincer, vreau si nu vreau James Ford (cum se zvonea).. I mean, brilliant producer... but let's look at the facts: i-a corupt si pe Arctic Monkeys cu nu-raveu' (those beats..)... nu vreau niste orori nurave...

Ah, si ca tot vorbeam de nurave... De ce sophomoreu' Klaxons e produs de producatorul lui Bowie, Tony Visconti, and not Bowie himself ma depaseste...

1 comment:

Warmer Climes said...

ti-am predat stafeta. am incredere. ;)