Friday, October 23

We are entirely smooth.

Ceea ce ma fute cel mai tare la icre nu e faptul ca nu pot sa scriu macar un rand de recenzie/articol , ci faptul ca n-am nici cea mai vaga idee despre ce. Mi-e pur si simplu scarba sa scriu despre ceva. Orice ar fi acel ceva. Nu stiu daca e an actual writer's block sau doar impresia cauzata de oboseala vesnica si de the mood swings recente. Cert e ca nu pot sa ma concentrez sau sa ma prefac ca am de unde scoate ceva inteligent. Daca ar avea unde sa ma doara, as zice ca ma doare fix acolo. Dar, tocmai pentru ca life decided to screw me on many levels, n-are unde sa ma doara.

In alta ordine de idei, racesc. Si la Leu tot nu merg lifturile. Ma si aud horcaind.


6 comments:

Warmer Climes said...

Toamna asta e horror(s), honey.
Just...Keep believing.

Red said...

"damn, you blank page! you mock me with your blankness"

da, stiu cum e

Nancy said...

si uite cum ma inec in timp ce incerc sa rad... life, i know you really like me, da' nici in halu asta.

Anonymous said...

inteleg ca n'ai mai scris. deci nu era writers block ci writers death.

Nancy said...

hm, am mai scris, dar nu pe asta. Pe No Wave, da. si destul, zic. N-am mai scris pe asta .. pentru ca am uitat. Nici pe No Wave nu mai am apucat sa fac these days cel putin din cauza obligatiilor din offline.

Leilana said...

dude, să te mai ocupi şi de blogul ista, că-i păcat. :P