Tuesday, November 27

De ce sunt naspa Balurile Bobocilor...

Imi plac cluburi in care poti sa scrumezi pe jos... Ninkasi, Ground Zero, Laptarie... NOT Kristal aka locul in care s-a tinut balul FJSC + UNATC... Nu ar fi prea mult de spus doar faptul ca pana pe la ora 22 juma au tinut-o intr-o houseareala de mare efect: juma' de ora bubuitura - what they loosely call a song-, dupa care se schimba intr-alta bubuitura identica...Nu voi mentiona faptul ca era plin de dubiosi care incercau sa danseze pe acea bubuitura... Au urmat primele doua probe de Miss&Mister... una dintre ele (prezentare de lenjerie intima) trebuia sa inchinga atmosfera, dar a frizat ridicolul/penibilul cu mare gratie. A urmat Suie... let me make it clear... Ii apreciez pe Suie, mi se pare ca fac muzica buna etc etc... Dar nu e tocmai visul meu sa dansez pe Suie intr-un club plin de manelari turned houseri conform ultimei mode din Berceni... Asa ca, la 23:45, eram in masina in drum spre casa... Cand am ajuns acasa imi tiuiau urechile (and not in the good way like after the Klaxons or Rapture gig.... nooooo...)

Da, eu sunt sefa grupei si I should set an exemple... Ca urat ca ma plecat asa de repede...

P.S.: am cerut un Heiniken cand am ajuns... raspunsul "Nu avem. Doar Golden Brau".... Ce mai poti sa zici in asemenea situatii? "Un gin tonic, va rog..."

No comments: