Friday, November 2

Troblesome Bubblegum

Astazi, dom'soara Nancee a fost in stare sa isi aminteasca ca are teme pentru facultate... adicatelea, are de citit/facut misto de ziarul Gandul la Tehnici de Redactare (apparently e vesnic plin de greseli de stil... )... si timp de vreo trei ore dom'soara Nancee si-a repetat "Cumpara-ti Gandu', tanti!"... Dar a trecut cu nesimtire pe langa toate acele locsoare unde impatimitii cititori de ziare cheltuie mai multi bani than I do at H&M... Faptul ca eram cu un picior in casa si nu imi luasem ziarul binecuvantat de CTPu' m-a lovit asa cum te loveste mirosul toaletelor ecologice cand treci pe langa ele... asta si faptul ca nu aveam paine...

Acum test cu multiple choice...

Care este 'morala' acestui post inutil?


a. lipeste-ti un post-it pe frunte cu "reamintiti-mi sa fac x"
b. uit ce am de facut mai repede ca politicieni dupa terminarea campaniilor electorale
c. Gandu' suge...oO
d. none of the above


Just for the record, mi-am luat pana la urma ziarul (in timp ce fugeam de niste caini care nici nu ma bagau in seama, am trecut pe langa un chiosc de ziare asa de chic incat nu am putut rezista tentatiei de a lua ceva)... si mi-am luat si Popcorn, ca au articol cu Arctic Monkeys... *exits the stage whistling*

No comments: