Saturday, May 3

Boy awaits return of the runaway girl...

Stiu, nu am mai scris nimic de muuult timp... Intre timp m-am lasat de 'Incest'-ul lui Anais Nin, am terminat ultimul Vargas Llosa si mi-am facut cruce incercand sa citesc 'Cum mi-am petrecut vacanta de vara' a lui T.O. Bobe (dar vai, nu o recomand nimanui...).

Am asculat pana la refuz Nuggets si alte muzici care l-ar face pe Bican sa zica 'Nance, dar ce muzica asculti...maine, poimaine te apuci si de jazz...'

Am ascultat pe langa Nuggets&Co. o formatie gigea si extrem de sympa din the much loved 80. Formatie numaita The Fuzztones, probabil specializati in coveruri Sonics, fac un garage psyche-rock de zici ca sunt the reincarnation a vreunei formatii din 60.

The Fuzztones - Green Slime

The Fuzztones - Strychine

Am intrat in posesia albumului din 2007 a unei formatii care o arde cu iubitii mei Horrors si al carui clapar chiar arata ca a a Horrors member, Soho Dolls. Nu sunt garage, punk sau psyche... sunt mai electro de felul lor. Chiar imi amintesc de domnul Corner si al lui proiect IAMX. Bun,bun, bun. As a random fact, au aparut pe coloana sonor a O.C-ului de New York, Gossip Girl. Now, this..i ain't sure it's that good.

Soho Dolls - Pleasures Of Soho

Last Shadow Puppets (da, da...formatia aia a lui Alex Turner) si-au lansat album de debut. L-am ascultat. Nu m-a impresionat. Imi plac unele melodii mult, fara altele as putea sa traiesc. I'll listen to it again someday and maybe i'll like it more.

The Last Shadow Puppets - Standing Next To Me


Ah, Hot Club de Paris are back...asa cum ii stiam pe Drop It Till It Pops... si am o varianta acustica assez sympa.

Hot Club de Paris - Boy Awaits Return Of The Runaway Girl


Si mai ii am pe lista de must listen pe domnii de la The Deadly Symdrome. Fac indie-pop cu piano, sugar, spice and everything nice. Suna bine and they put me in a good mood. They should be higher in my lastfm charts.

Deadly Syndrome - I Hope I Become A Ghost

And last, but not least. The Kabeedies. Or a tamed version of Blood Red Shoes. Dance-y as fuck. Nice boy-girl harmonies.

The Kabeedies Ep

1 comment:

Warmer Climes said...

kabeedies! yay! buni, draguta!