Monday, June 2

The EPIC Fail!

Avem in programul de azi cateva probleme dureroase si alte puncte nevrelgice...

Blaga la Primarie...da, eu + politica = FAIL! Dar mie mi-au ajuns bordurile, am destule. De 18 ani avem primari PD (-L) si multe borduri. Da, poate Videanu a mai facut ceva in Bucuresti (a se vedea lipsa groapei din fata blocului meu). Dar asa si Ontanu a facut multe pentru sectorul 2 (don't get me started with what Negoita hasn't doen from my point of view).Plus, PD-lu' e partidul lui Basescu...si ala has to go. Oprescu o fi el mai rosu de culoare (politica) - sau nu - dar si eu sunt vreo 48% ...

Maroon 5 meets Ela Ela Ela.... de ce, adam, de ce? (adam il chema pe solist, right?)



Chris Martin care pierde neuroni intr-o rata mai alarmanta ca Madonna (si ale ei idei 'netede' de a lucra cu Timbaland). I-auziti ce declara mititelu'....

"I dreamed about Radiohead last night and Westlife the night before. Which is the perfect blend of what we're trying to do musically. I always dream about other musicians. And they're never interested in hanging out with us"

Deci, Radiohead + Westlife = ....erm....well, something....NOT ON PLANET EARTH!!!! NOT EVER... it is wrongness in its purest form. Si sa mai zica ei ca nu si-au vandut their souls for commercial success... oh, you has..and the spirit of top 40 owns yr souls now (yes, that was a Mighty Boosh reference...parafrazare...ceva....)

As a conclusion...Mircea Badea a luat-o deja pe aratura, nu vi se pare?

No comments: