Tuesday, February 27

About Soap With Nancy and Biki...

*nancy sends biki a The Rapture track....he likes it and so our discussion sets off...*
biki: vai imi place asta! zici ca e daft punk mai rock like...atat ca oamenii nu apreciaza daft punk
nancy: i like daft punk...
nancy: *claps with joy*...you liked it...
nancy: *...hands....*
biki: dar uite...eu tot sustin ca trebuie sa intelegi chestia cu jazzu BUT sa nu crezi ca bikn e asa fitzy sa zic asta doar asa...as in FII ATENTA: i have my theories on pop...ingeniozitatea unor chestii simple
biki: o sa vezi tu
biki: poate lucram la o ideologie muzicala
nancy: bine...and i'll become best friends cu saxofonistu de la rapture...
nancy: *really...i want that*
biki: chestia e ca nu stiu...stiu ca ce asculti e tare divers da uneori am impresia ca e o felie tare mica,, kk...nu o lua iar in nume de rau
biki: i believe in pure music
biki: care e din jazz pana in pop
biki: si de aia as vrea sa ai the complete pic
biki: stiu ca si eu trebuie
biki: sa putem discuta niste trebi
nancy: da....dar adevarul e ca...you know...ma plang eu de gras ca e a tightass cand vine vb de muzica...si ca e bigot muzical...dar uneori sunt la fel ca el...
nancy: asa ca..imi e greu sa vad the whole pic
biki: si plz incearca sa te apuci cumva de music ...in orice forma....teorie si instrument de care vrei...o sa vezi de ce....as in o sa simti singura....
biki: eheeeeeee....ai recunoscut!
nancy: in capul meu am recunoscut de mult...
nancy: doar ca nu am apucat sa iti zic..
nancy: si pe urma a fost faza aia
biki: dine? may i hug u? e un moment high...tocmai s-au clarificat in mintea mea some courses of action...we gotta learn music and do shit...cu axis mundiu mi-au venit niste idei...cel mai important e acu sa DO IT
nancy:  ....okay...
nancy: *hug smuley*
biki: *hug smiley*
biki: bai...we are in a critical point of civilisation
biki: are u in this with me? we gotta show em
nancy: you discovered soap?
nancy: scuze...nu m-am putut abtine...
biki: GENIAL
nancy: sunt cu tine, bicane...by yr side...
nancy: we soldier on...*raises her fist*
biki: ana
biki: chestie de axis
biki: eu situez un anume principiu prin contrast cu republik: axis trebuie sa fie o revista care zice ceva
biki: nu hipness magazine
biki: sper sa nu te oftici si sa recunosti
nancy boyo:....
nancy: *se abtine*
biki:adik republik promoveaza ceva...
nancy boyo: asa
nancy boyo: ...
biki: bai...republik PRODUCE? nu mi se pare
biki: eu sugerez ceva intre Dilema si Republik
nancy boyo: ah?
biki: ...plus dimensiunea de manifest ideologic
nancy: ca nu au profit....asa e...
nancy: bine..
biki: intelegi nu? adik republik e ok...dar it is about things that are...este review mag 80per cent...nu zic gresit nu?
nancy: pai...da...e jurnalism de opinie...scris de unii care sed all day prin festuri de toate felurile...si cu urechile in pitchfork si mai stiu eu...
nancy: asta e si idea..asta imi place la ei...asta am eu nevoie..."review mag 80per cent"
biki: stiu...
nancy: you...on the other hand...
biki: dar recunosti ca lumea nu merge in nici o directie citind republik nu?
biki: adik ok...te educi tu
biki: know what i mean?
nancy: hey..e o revista de nisa...*gras was right...ONCE*
biki: pai exact
biki: si respect pt republik ca isi hraneste nisa
nancy: nu cred ca leo serban, spre, vrea sa educe masele...el ar face cum zic aia de la of montreal....send them all to hell, it's only fair
nancy: el vorbeste cu 'his' ppl..
nancy: yes,,,,i am here ready to read whatever you write...
biki: da mai
biki: exact...aici e punctul nevralgic
biki: nu educi masele, nu poti
biki: dar ridici stacheta masei de intelectuali...hip bucharest kids is intelectuali ok? dar sunt ei mai luminati cumva?
nancy: adica?
biki: sunt doar putini mai fini si mai deschisi
nancy: eh,,,ce vrei?,,,,nu e new york.....sa calce pe urmele lui lou reed...
biki: si intelectualii trebuiesc adusi si cu picioarele pe pamant alteori
nancy: get to the point already
biki: pai cam atat
biki: o revista care sa puna probleme mari si sa contribuie si la dimensiunea pragmatica
biki: d'accord?
nancy: okay...as long as I can be as glitsy and hip as I want
biki: normal...dpdv estetic eu sunt all for eclecticism

2 comments:

Anonymous said...

Hipness in romania e un concept absolut alien. Adica, between bigotii headphones-urilor (a se citi: gras care se ia de mine si de tine si de seba si probabil de his own 15-yr-old self cateodata, just for kicks) si people de genul lui alex leo serban si tom wilson care isi bat bine felia de populatie alocata de chance, se gasesc doar oameni de capul lor. There is no order in the independently indie masses, so there's plentiful room for chaos.

How about this: glam post-indie underground stuff + 80s and 90s. Si cu hip-hop (Madvillain is love), si cu pop (Bow Wow Wow si Tommyfebruary6 can claim my airspace anytime). Si Madchester. Si Synth.

*end of rant*
*fixes hair*

Nancy said...

I agree...Now,we must blackmail Seba so he'd also agree....

*reads tina's last line and is reminded by that lovely , lovely Strokes song..."The room is on fire and she's fixing her hair"...inevitably, she starts listening to Strokes...*