Friday, December 21

I’m little Johnny Frostbite moving around freezin’ you up freezing you down like an icicle


In perioada asta, cel mai trist mi se pare cum toti vor sa fii happy/joyful/nu cum sunt eu acum... Si mai trist mi se pare ca nu pot sa ma prefac macar de dragul de a le inchide gura... Nu, nu inteleg mizeria de afara also known as snow si tare mi-as dori ca, in urma incalzirii globale, sa dispara... Nu, nu inteleg mizeria aia pe care unii si-o pun in sufragerie/pe balcon si o imbodobesc cu chestii sclipicioase... Nu, nu inteleg de ce trebuie sa aud in fiecare magazin in care intru colinde cretine si penibile...
Daca nu ar fi familia, cel mai probabil mi-as petrece Craciunul in pijama fumand tigara dupa tigara while reading Horrors slash... Dar deh...

O melodie to cheer you up? why, of course...
Xerox Teens - Ba (Ba-Ba Ba).mp3 [very Pixies this track...]

[poza am gasit-o pe undeva pe livejournal... credits go to the person from whom I nicked it...]

No comments: