Wednesday, December 26

Niño Rojo



MTV Cribs, you say??? rofl

6 comments:

Anonymous said...

I've been reading your blog evrey once in a while and I think it's cool. Eu sunt fan Interpol si The Killers. Dar ce zici de Vanessa da Mata, mai ales albumele Sim (2007) si Essa boneca tem manual (2004) ?

-- David, indefinibil@yahoo.co.uk

Nancy said...

glad you like the blog...:)
as for vanessa de mata... hm, nu am ascultat but i'll do that...

Anonymous said...

nice, u really answer to all your fans like that :)) ok, 2 subiecte pt azi:
1.Metropotam - Bursa B'estfest: pe cine ai propus/votat ? Just in case you don't know, I though you'd be interested. site-ul www.metropotam.ro ofera invitatii la B'estfest 08. Pt asta trebuie sa propui o trupa si daca vine la festival atunci castigi automat bilete. Mai poti vota 3 trupe deja propuse si daca vine vreuna atunci poti castiga prin tragere la sorti. Interesant ?

2. Vanessa da Mata - to get started. Albumul "Sim" '07: Boa Sorte/Good Luck (with ben harper), Vermelho, Amado. Albumul "Essa boneca tem manual" '04: Ainda bem, Eu sou neguinha, Musica.

--acelasi David

Nancy said...

1. Da, stiu de Bursa B'estfest... however, in cazul meu, lenea e mare si nu m-am inscris sa votez/propun... i-as vota pe Strokes:cate un vot ptr fiecare membru(il includem si pe managerul lor...), cate un vot for each current girlfriend/wife si cate un vot for each ex (incepand de la the first girl they fancied when they were 5)... Sau Arctic Monkeys... sau Klaxons... Si, as all fangirls/maniacs, as propune un Horrors... although, that is a dream of mine... ok, eu ma duc sa imi fac profil pe Metropotam... hm...

2. Pe langa faptul ca al meu iubit program de downloads is a cheeky cunt this morning... am gasit niste melodii... e okay, probabil nu ceva ce as asculta pe repeat but who knows, maybe it'll grow on me.. oricum, mersi de pont...:)

Warmer Climes said...

...Oricum eu te-am citit in Republikă
si ma declar pe de-a-ntregul incitat de textul Horrors.

Hai sa ne deschidem o revista!...Noi, astia blogerii indiosi ai secolului! ;;)

In concluzie...

Ma duc sa-mi fac cont pe Metro şi Potam...Dar, draga mea, tu chiar visezi la asemenea tortuleţe?!...I mean...THE STROKES!!!! Cum on...

...Abia de vor aduce vreun Killers rataciti...Si ceva care sa prinda la marea bramburadă...Gen...Nu stiu!

Eu tot aud de la viorelele mele ca e vorba si de Radiohead and stuff...Dar Radiohead la Bestfest...E ca...The Verve la Bestfest...Sau, si mai rau, Bjork la Bestfest...[exemplificand cu toanele mele muzicale, evident...]

The Strokes, Editors, Verve, Bjork, Radiohead, Interpol, Arcade Fire, Rapture, Jarvis, Rufus Wainwright, Sia, M.I.A., Athlete, The National...Sunt doar ativa dintre cei pt care as da bani grei...

Dar pun pariu ca va fi la fel ca si anul acesta...O serie de trupe...Care sa prinda la gramada.


Si totusi...Poate Interpol. Poate Radiohead...Poate ca ar fi posibil.

Nancy said...

deschidem revista... vreau asta de mult timp...

as for bestival sau cum s-o mai numi this week... evident ca nu ma astept sa ii aduca pe Strokes, dar am si eu dreptul la un daydream... chestia de pe metropotam e o joaca ... daca nu era nu ii propuneam pe Horrors (ca pe astia sau pe Klaxons oricum nu sunt sanse sa ii vezi la asa ceva...)

ah, si ce vad eu pe lastfm... Radiohead in Timisoara? oh, the lolz.... pleeeeease....