Sunday, December 2

Monsieur Videanu aime les blagues

Am blog, hence I can complain about things...

Le menu du jour : ziua de 1 decembrie... aham, scalambaiala aia nationala...
Nu, nu o sa incep cu idei grandioase bout how a whole people is being hypocrite about this 'thing'... Nu, pe mine ieri m-a enervat altceva...

So,short story long, Nancy avea in schedule un party assez sympa la domnul Bican acasa... Si, pe la ora 6, dom'soara Nancy a iesit din casa. Stupoare in statia de bus... plin... cum nici nu eram aware de data in care ne aflam sau de evenimentele sportive, mi-am zis ca o fi fost vreun meci pe Lia Manoliu... aiurea, se ducea lumea la Universitate. M-am prins de asta cand am coborat din autobuz si am dat cu piciorul intr-o masa de oameni in treninguri din Europa si stegulete cu Ro pe o parte, EU pe alta parte... Mai am si probleme cu multimile dupa concertul ala Klaxons... I just fear it. Cobor la metro si ii multumesc lui Dumnezeu... pe peron aproape gol. Oooo, vine si tubu. Ajung la timp sa le culeg pe baterista si pe Boske si sa mergem la Bican. Aiurea, yet again. Peronul era gol fiindca oamenii s-au prins ca nu are sens sa astepte metroul (vine plin) si au luat-o pe jos pana la Unirii. Bine, eu in momentul ala habar n-aveam ce au pus la cale autoritatile Capitalei. Primu tub, nu intru in el. Hence, mesaj cu o injuratura adresata zilei de 1 dec + un I'll be late. Iau the next tube, si ala mai plin ca pungile cu care ieseam de la H&M. La Unirii, masa iese din tub. Probabil cativa nevinovati care vroiau la Depoul IMGB au fost dusi de val. De acolo pana la destinatie am stat si jos...

Baterista enlightened me... Bradu ma-sii! El e vinovat de toate.
a fost mai fun cand Boske l-a sunat pe Bican, pe la 8 si ceva, plangand ca nu poate sa iasa din masa adunata la Unirii... trebuia sa ne vedem la 7...
Si mai tare a fost cand am aflat cum unii si-au adus si cainii sa vada schelele din fata de la Unirii...
Dar the truly great thing came cand am auzit ca au fost pierduti 45 de copii... One word to their parents: DUMBARSESS!!!

As for the xmas tree... l-am vazut si eu astazi, on my way home... E o chestie din metal, care nici macar nu se vrea arta pomo... Nimic mai mult... O mizerie pe care au fost aruncati multi bani si care poate omora muuulti oameni. Si nu numai in cazul in care cade (just think about the metal gig de aseara)...Macar daca era a real fur tree , mai intelegeam (desi nici in cazul ala in intregime). C'est une blague, ca!

2 comments:

Ira said...

stilul tau de a scrie e incredible. i can't figure out daca citesc in romana, or in english, pentru cata vreme voi mai citi in romana, si cat de mult va fi explicata alegerea de expresii englezesti in order to enhance the stylistic value.

Nancy said...

that's the point. confuse the crowd a bit and they'll want more...:D

trebuie subliniat faptul ca nu ma opresc la scris... in comunicarea orala, tot stilul asta haotic il folosesc. dar pana acum nimeni din cei ce m-au auzit doar nu s-a plans...