Sunday, February 17

Murder On The Dancefloor

Prin august anul trecut mi-am luat intamplator Seabear. Nu mai stiu de ce. Poate mi-a placut numele sau poate... habar n-am. Point is, I ignored it. Nu am ascultat albumul, chiar am uitat ca aveam. Mi-a amintit Adina care descoperise formatia pe Lastfm. Eu nici nu mai stiam ca am in calculator. Credeam ca e undeva pe un cd. 'Da-mi si mie' i-am spus. Dar tot nu am ascultat. Ba mai mult, l-am sters due to lack of disk space (my preciousssssss). Acum cateva zile, stergeam disperata muzica din calculator (adica, aveam discografie completa Ash si Iron&Wine and I don't listen to more than a few song from each artist...damn... I even had several Iron&Wine live show) si am vazut ca am Seabear. Asa ca am bagat in Winamp. Sper mare-mi surprindere, nu e fata. Nu stiu ce m-a facut sa cred ca e tipa, probabil poza de pe Lastfm si faptul ca nu ma pricep la nume islandeze. Mai mult, I actually like the guy's music... Asa ca, luati de aici indie-pop via Iceland

Seabear - Good Morning Scarecrow

No comments: