Tuesday, March 18

Lips Red From A Bottle Of Wine

Vroiam sa scriu ceva... de fapt, vroiam sa scriu multe...

Incep cu mama. Mama mea. Prin ianuarie, mama a plecat la Paris. Mi-a cerut niste carti. I-am dat 2. The latest Beigbeder was one of 'em. I-a placut. Mai sa fie. Asa ca i-am promis de 8 martie 99 francs/19,90 lei/6,20 euro edition folio/cat o mai costa prin atle tari... She is currently reading that. Prin vara, mama vroia la o piesa pe Motoare. Hell dupa cartea onomina a Lolitei Pille. Am dus-o luna trecuta in Lapatarie la piesa respectiva. I-a placut. Mai vrea la piese de gen. Si vrea si pe Motoare. Acum stau si ma intreb daca s-o gasi in romana cartea. Tot mama umbla prin septembrie 2007 in Vansii mei...prin Lyon...pentru ca's comozi. Si acum ii mai poarta cand iese sa puna masina pe locul de parcare sau pana la paine. Si tot mama mi-a spus sambata ca muzica lui Pop Levi ii se pare pasnica. Eram cat pe ce s-o intreb daca vre un cd. Oricum i-am promis un cd cu Nouvelle Vague. Si un bilet la Cohen. Si o vizita pana in magazinul cu conversi de pe Strada Smardan. Ca i-au placut conversii din vitrina....

Ca tot vorbeam de Pop Levi ... una bucata melodie pasnica....

Pop Levi - (A Style Called) Cryin' Chic


Pop Levi este considerat a fi urmasul de dreot al lui Marc Bolan. Dar asta stiati, i'm sure... Tot urmas de drept al lui Bolan mai e considerat si americanul David Vandervelde... desi, sincer, mie imi miroase mai mult a Arcade Fire/Win Butler... eh, fiecare cu ale lui

David Vandervelde - Feet Of A Liar

Si am o intrebare. Daca Pop Levi e pasnic... cum e Sea Wolf?

Quickie: Cu Sea Wolf a fost dragoste at first play. Stiu, mi se intampla prea des. I am full of love, what can I do? Alex Church, frotmanul acestui outfit indie-pop din LA, face un folk 60ist cu influente usoare de electronica, cu tematici care amintesc ba de morbiditatea Misfits, ba de perioada medievala si care este la fel de trist ca Joy Divison si la fel ce catchy ca Interpol.

Sea Wolf - Black Leaf Falls

4 comments:

Anonymous said...

Hello. Francii se gasesc si in RO, i-au tradus 199.000 lei, parca.

Nancy said...

'Asa ca i-am promis de 8 martie 99 francs/19,90 lei/6,20 euro edition folio/cat o mai costa prin atle tari... She is currently reading that.'

Acum caut Hell de Lolita Pille...

Anonymous said...

ambele carti au fost traduse la pandora m, you'll get'em from there.

Nancy said...

aaaa...thank you, thank you... acum sa fac rost si de bani sa ii iau Hell-u'...