Tuesday, July 22

Alas, they need a new jury

Vine Mercuryu' peste noi si eu de abia acum ma prind. Nomimalizari... Luati de aici. Tristete mare, din punctul meu de vedere. Nici un album care sa zic ca imi place cap-coada. Estelle si Adele mi se par niste glume. In Rainbows nu am putut sa il ascult (vechea mea problema cu Radiohead, ii admir, dar ii ascult din an in paste si atunci doar Fake Plastic Trees). De Last Shaddow Puppets m-am si plictisit. Laura Marling are o voce ok, un album la fel..La fel pot sa zic si de albumul Neon Neon. Dar nu merita Mercury short list. Elbow and British Sea Power never got me. Dupe ce ca anul trecut, domnii cu short listu' l-au ignorat pe Patrick Wolf si al lui sublim Magic Position, anul asta, they disappoint me again. Hai, nu o fac pe the desperate fan si nu le cer sa ii puna pe Horrors ca stiu ca deh... nu e muzica pentru oricine. You do need a certain acquired taste. Dar cand niste formatii superbe iti vin cu niste albume cu coaie (adica domnii de la Foals si domnii de la These New Puritans cu Antitodes si Best Pyramid...)... ei, eu ii vreau plecand acasa macar cu numele pe short list. Si poate pe domnii de la TNP cu premiul, bocind mai rau ca Clacsoanele anul trecut.

No comments: