Tuesday, July 8

Everything Must Go

Poate ca duminica zambeam ca o idioata, dar de abia acum imi dau seama ca au fost in fata mea. Ascult 'The Everlasting' si imi zic 'Am auzit-o live, l-am vazut pe Bradfield cantant-o'. Nu am patit asta cu nici o formatie. Ba nu, mint. Dupa Rapture era la fel. Dar imi amintesc clar ca dupa concertul Placebo nu i-am ascultat mult timp (whatever happened there? Cause I know for sure I loved that gig...poate ei au venit prea tarziu. Si Manics? Ti se pare putin din 1999 pana acum?). Dupa Klaxons, desi i-am ascultat pana la refuz, nu simteam aceasi bucurie. Nu era nici un sentiment de genul 'Ba, asta stiu cum suna live'. Si, daca la unele formatii as fi vrut sa cante o melodie sau alta, acum sunt multumita cu ce mi-au oferit ei. Poate as fi preferat sa mai cante vreo 5 ore, dar cred ca asta vrei de la any of yr fave bands.

.......

Peste vreo saptamana revin cu detalii despre cum se simte un om care si-a dat seama ca i-a vazut pe Stereophonics.

No comments: