Friday, July 4

This Is Not A Love Song

Maine canta Nouvelle Vague la Bestfest. I-am mai vazut anul trecut, pe al sfarsitul lui iunie, la Lyon, la Fete de la musique. Bref, point is... Tipele care au cantat atunci avea niste accente mizereengleza...din alea gen Soko....adica de stupid french chicks. I know some people are crazy about 'em. Not I. Recent am facut ceva ce vroiam sa fac de mult. Am ascultat toate variantele originale. Ale melodiile cover-uite atat de original de NV. Original pe dracu. Stiam de mult ca Human Fly sau Guns of brixton nu sunt too different from the Cramps or Clash songs (intre noi fie vorba, Human Fly e de fapt stripped down de all the kinkiness the original has). Dar ce au facut cu I Melt With You si Sorry For Laughing e de-a dreptul scandalos (just for the record, alea nu mi-a placut nici inainte de a auzi originalele). Asa ca, eu maine nu ma duc la Nouvelle Vague. Prefer sa aud niste melodii relativ mediocre de pe Angry Mob. Cel putin Kaiserii nu se vor mega artsy.

....

Tot pe subiectul covers... domnul Ronson e un scump. Dar si aici am probleme. Pretty Greenu' cu Santogold e almost identical with Jam's version. Iar Valerie imi place mai mult in original...e mult mai sweet. The Only One I Know-ului ii lipseste ceva. Can't pin-point it....but it's just not there. I mean, The Charlatans one just has this overwehlming sound the floods yr ears. Nu si asta al lui Ronson. Iar LSF si Apply Some Pressure concureaza cu Melt With You si Sorry For Laughing la teh worst covers ever. Energia aia care facea din Apply Some Pressure o melodie pop geniala...well, Ronson takes it all away.... and I hate that.

.....

Ca o concluzie... cum spunea o prietena de faza lui Lennon (da, John) cu 'all u need is love'....bun om, proasta idee... Asa si Collin si Ronson.

No comments: