Saturday, June 23

These Days

nancy boyo: o sa ocup doar eu o sala in care se tin lucrurile...
adina: nu vreau sa ma gandesc if you had an apart



Am terminat anu'... Acum, all I have to do is pack. Aaaaaall my stuff. To give you a hint... am 20 de pungi mari de H&M si 10 pungi tot mari de Fnac. Nu, nu sunt pline. Nu acum. Erau odata. Acum ce era in ele has to go intr-o valiza de 30 de kile, una de 25 si doua genti mai mici. Si nu numai ce era in ele, ci si ce mai aveam si eu adus de acasa (to give you another hint: in septembrie, cand am venit aici cu mama am avut doua valize de 50 de kile impreuna, in care mama nu avea mai nimic...). Haine de iarna, all my books, all my bags, the shoes I won't take with me. Perechea mea de hamsteri imputiti si extrem de jegosi (ar trebui sa mentionez ca 'hamsteri' se refera la skate shoes... as le spunem... erm... noi... ). Pe aia unde &#@%&^#^$ ii pun? Ca sa nu mai zic ca am OPT perechi de pantofi pe care nu le iau cu mine. In cutii. Si intr-o cutie sunt conversii mari si grosi de iarna. Tre sa vad ce fac cu ALL the cds (remember the 10 bags from fnac?). Toate posterele pe care le-am dezlipit de pe stalpi de pub. Si cel mai important... tre' sa il scot pe asta micu' *points down* din camera...


2 comments:

Anonymous said...

:)). io zic sa lasi hamsterii acolo, si cativa ani frantuzoaicele o sa nasca copii mutanti. sau nu ai ajuns inca la performantele lu biki?

Nancy said...

eeee... nici chiar asa... am si eu limitele mele... plus, nu pot sa il intrec pe biki... :P