Wednesday, June 13

We're sitting on our ass, lying on the grass cause we've got free money...

Colega mea de camera ma deprima enorm... Just like that... Okay, okay, poate suntem in sesiune si tre' sa invatam... dar ea invata incontinuu... dupa ce a invatat non-stop tot anul... that is all she does... I mean, sunt unele momemte cand pur si simplu nu poti sa inveti si mai citesti si tu o carte, un blog... mai o arzi dubious intr-un bar... ea nu... ea o sa fie un inginer perfect, asa cum ne vrea INSA... si eu nu pot sa invat cand o vad cu sta la birou si face aceleasi exercitii over and over again... Asa ca mi-am luat laptopul, tigarile si Beigberderu' si m-am carat pe pajiste... cel putin aici nu trebuie sa ascult muzica la casti ca o deranjeaza pe ea si nu trebuie sa o aud cum se plange ca nu ii ies problemele... sincer, a mea colega de camera are grave tulburari psihice... in comparatie cu ea, I'm disturbingly normal...

In alta ordine de idei, se pare ca pe 21 iunie, in campusul iubitei mele universiti vor canta Nouvelle Vague... and, as a bonus, sunt inca in Lyon pe 30 iunie, cand o sa cante Joan As Police Woman in deshidere la Antony and The Johnsons... and no, I'm already home when Lou Reed will be singing... adicatelea pe 3 iulie...

4 comments:

Anonymous said...

Ai incercat sa-i dai bere? Daca nu e tocilara groaznica cedeaza la bere. Daca nu...recuperezi tu compania oamenolor puturosi arzand gazu cu noi.

Warmer Climes said...

vii acasa? :)

Warmer Climes said...

...cum se face ca pe acelasi 3 plec la mare sa mixez nebunii pe plaja din Mangalia...pana in septembrie...:((

Cand ne-om vedea, eu nu stiu...

:)

...Franta ta a naibii!

Nancy said...

pai... acuma depinde... poate vin mai devreme de 3 iulie... adica poate un 30... bine, se prea poate sa vin si un pic mai tarziu... oO