Wednesday, June 10

Echos from the other world



Mi-am amintit ca ii vad in some 20+ days... OMGOMGOMGOMG! Desi Klaxons imi par formatia perfecta pentru small venues (and, oh boy, did they rock that venue in Lyon... :D:D:D:D), i'll settle for a small crowd/fest thing this time...

Vin cu completari... pentru cei interesati, desigur....Citeam ca pe setlistul de la gigul din Conventry (a se vedea vidul de mai sus), melodiile noi au fost:

- HOODOO BORER (le place la baieti titlurile dubioase, nu zic nu)
- VALLEY OF THE CALM TREES
- SILVER FOREST
- ECHOS (da, fara e... as in sound... nu ecou...pfffff... )
- VENUS

Deci, poate curand si un albumul ala mult asteptat

....


Vorbeam acum cateva zile cu a good friend, si el fanatic al clacsoanelor. Evident, amandoi cu aceasi problema: impactul muzicii lor asupra publicului romanesc si cati ca noi mai sunt out there. Eu imi pun teeul luat de la concertul din Lyon, cu blugi rosi skinny si bummed converse...el teeu' lui new rave/80ist cel mai probabil...ne tragem outfituri de descreierati. O sa repetam versurile inainte just in case si alte faze. Dar cativa vor mai fi ca noi? Doi, trei?

No comments: