Wednesday, June 3

Let's spend the night in Jimmy Choo's



Sunt unele melodii care, live, bring tears to yr eyes si iti par epice. Ca in cazul de fata. Nu stiu cat imi place in varianta de studio dar cand o aud live ma trec fiori (motiv pentru care acum e pe repeat in Songbird). Imi pare rau ca nu am un vid cu liveu' de aseara din Bruxelles... it was beyond!

Legat de asta,ascultandu-i aseara mi-am dat seama ca noul album suna intr-adevar bine live...noul baterist e ca this force of nature si nu ma mai simt unsure about the gig de pe 21 din Bucuresti. Iar Sleeping With Ghosts mi-a lasat un gol in stomac. De asta imi plac asa mult Placebo. I've been reminded. Thank you...

2 comments:

Anonymous said...

I fucking know, duuude. Uram noul album, dar unele melodii suna fucking orgasmic live. :x


Alexandra (Renée)

Nancy said...

Hey, I sang along to each fucking song... desi,albumul nu l-am mai ascultat de la gig... hehe