Sunday, May 20

Intrerupem programul obisnuit pentru un blog special....

De cateva zile ma gandesc la faza din 'fight club' cu the single-serving friends... ingenious... and so true... Life's full of them... and not only friends. De la o presoana cu care ajung sa vorbesc la un concert la the guy de la concertul Rapture care statea in spatele meu si isi punea maineile in cap cand il vedea pe Jenner cum se balanseaza pe marginea scenei la my single-serving crushes de pe strazi si muzee la my british ones de la insa... si totul mi se pare excesiv de deprimant... stiu ca asa e viata, but after all, life's immensely sad... Uneori mi se face extrem de dor de liceu... de cum erau lucrurile atunci (atat de bloody simple) si de cum eram noi atunci... de tampeniile pe care le faceam, de inocenta noastra... Hell, mai aveam nevoie de cativa ani de liceu... dar nu ii am... sincer, stiu ca i should get used to it... But, hey, I ain't yr average person... My friends aren't... Sunt inconjurata de oameni de 20 de ani care stiu ce vor de la viata, care se comporta ca la 30... eu nu vreau sa ma schimb si nu vreau sa uit cum eram acum doi ani... imi place my quirky, shy, childish-self... cu momente de utter stupidity si pline de penibilitate... oamenii din jurul meu par nu avea simtul penibilului si le e frica sa faca vreun pas gresit... poate ca si eu sunt asa... nu stiu si nu pot fi obiectiva whem it comes to myself... sau poate pur si simplu nu vreau... Inca mai vreau sa beau o cola la scarita, in curtea liceului, cu Seba si sa ascultam 'Juicebox' la mobilul meu... Or at least I did last time I checked....

No comments: