Tuesday, May 29

sONIC bLUES

Adun franturi de conversatii... Fac asta de cand ma stiu... Cel mai mult imi placea sa scriu cu stiloul asta pe copertiile cartilor... acum stiloul nu mai imi place si all I crave for is a book care sa imi zica 'Nu ma lasa din mana'... stau si ma intreb totusi daca ar fi mai bine asa... Raspunsul e intotdeauna 'Nu'... Ce vrei sa spui? Well, can you spell 'nonsense'? No... Se apropie sesiunea... si tot ce imi doresc e sa stau intinsa pe pajistea din fata batimentului meu si sa ascult Patrick Wolf... dar pajistea e prea uda... Nu am chef... dar cine ar avea? Hai, test de imaginatie... Picture my perfect red nails and oversized bags in a factory... You can't, now can you? Am din cand in cand cosmaruri... visez ca incerc sa dezlipesc de pe perete posterul de la gigul Rapturer si el se rupe in bucatele... Simt cum imi cad in cap rafturile verzi de deasupra patului, rafturi pe care's insirate cu minutiozitate atatea nimicuri... Nimicuri pe care o sa trebuiasca la vara sa le inghesui in cutii... all my cds, all my books, all my mags, all my posters, all my empty Coke cans filled with poetry... Nimicuri carora o sa trebuiasca sa le gasesc in septembrie alte locuri carefully piced in noua camera... Mai am doar o intrebare... Cum mama naibii cari un semn mare de interzis prin campus fara sa te fara administratorii batimentelor?

No comments: