Monday, September 17

It always seemed enticing

Sambata seara mi-am dat seama ca, vai!, nu am Placebo in calculator. OHMIGOSH! Asa ca mi-am luat frumos Placebo de pe unde s-a putut si m-am pus pe ascultat Placebo... this morning. Dar vai!(yet again) se pare ca si Bican asculta Placebo. Evident! Doar azi am fost la liceu (ne-am imbracat frumos, Bican might've washed... ). A fost deshiderea anului scolar. Ne-am intalnit cu pusti care erau a 9a cand noi eram a 12a, cu fosti colegi de generatie, cu profi, ne-am amintit ce tare era in a 11a, cand faceam cunostiinta cu aia de a 9a si ne pareau asa mici si noi ne simteam asa mari (acum aia sunt a 12a si noi ne simtim asa batrani)... Am baut cafea de la automatul de la cancelarie si ne-am amintit de cafelele dinaintea orelor de mate. Am stat la the infamous scarita. Am realizat ca liceul nostru iubit e plin de oameni hip si misto imbracati (ah, cate poze pentru the fashion blog am facut ... pacat ca's pe aparatu lui Bican si poate le vedem si noi pe la anu)... si evident ca am fost mega-emo si depremati gandindu-ne ca noi nu mai suntem al liceu. Si, ca sa fie totul si mai deprimant.... hai de la mine, one of my fav Placebo lives...

No comments: