Sunday, September 23

Tag, i'm it!

Cica ne jucam leapsa pe telefoane... sau ceva de gen. La mine a ajuns de la Trifoi. ...



Aaaand... Proud to present Moto. Un Motorola V360 cu clapeta (de cand am descoperit telefoanele mobile mi-am dorit unul asa...), cu camera (asa, pentru poze naspa) si mp3 player (ca sa ascultam indie pe strada asa cum asculta manelarii... erm... manele.... adica fara casti, ca ale mele s-au stricat... la el ascultam eu pe holurile fostului liceu Sonic Youth si Strokes si Libertines si Lcd Soundsystem si Arcade Fire. Cu Bican, evident). Cica ar mai face si altele, dar avand in vedere ca am dat cu el de toti peretii de nshpe mii de ori, ma indoiesc ca mai e in stare de multe. Are multe zgarieturi. De la peretii aia. Si se ia vopseaua de pe el... E argintiu dar cand suna zice "Golden Skans". Ma enerveaza la culme acel 'Hello moto' care se aude cand il deshid. Nu il mai tine mult bateria (il am de un an jumate deja... si eu vorbesc muuult la telefon.... ). And... cred ca are tendinte suicidale. Nu de alta, dar cred ca vrea sa scape de mine. L-as tagui pe Bican, dar ma indoiesc ca e o alegere buna....

No comments: