Sunday, October 7

About a gig

Da, am fost la Muse... si am stat la coada de la 3 juma... si Seba a aparut fashionably late la 5 fara un sfert... cand trebuia sa ne vedem la 4... Si pe urma am facut misto de the emos de pe acolo...
Bret Anderson l-a facut pe Seba sa se gandeasca la Moz... si a cantat Beautiful Ones...*Hearts!* Desi, nu-i asa ca sonorizarea a fost naspa rau?
Si in pauza dinainte de Muse au pus Klaxons si eu si Seba eram singurii dubiosi care dansau si cantau... *BIG!grin* And as always, eu am stiut almost all the songs puse in pauza. Au pus si Interpol si CSS si Hot Chip... si eu cantam si dansam.
Seba a fost, as always, prost. S-a dus la toilet chiar inainte sa vina Muse. Si mi-a lasat mie ditamai rucsacu' si el nu a mai putut sa intre pana unde eram eu. So, eu i-am lasat rucsacul unde pe jos and we are all happy it hasn't been nicked.
Ah, si m-am intalnit cu amicul Trifoi (care m-a vazut in multime and waved) si dupa concert am dat de Andrei. Care mi-a spus ca nu am mai postat nimic recently pe Cathatic. Mdea.
Si a venit mama sa ma ia. And then, I got home and went to bed....

4 comments:

Warmer Climes said...

era belicos sa ne fi intalnit si noi cu totii...

Nancy said...

era, era...

Clover Shaped Screwdriver said...

Imi pare bine ca intr-un fel sau altul v-am cunoscut. =)
Pe tine, Nancy, te-am recunoscut dupa ce mi-au picat ochii pe tricoul cu Klaxons. ;)

Nancy said...

eh, cine mai are tricou ca al meu?
well... restul persoanelor care si-au luat tricouri la concertele klaxons...but that was not the point...