Wednesday, October 10

Blog si actualitate...

Domnul decan al iubitei mele facultati ne spune ca un anume Victor (dar vai, o fi Ciutacu?) zicea la Sinteza Zilei, legat de motiune "Am zis-o de acum 3 zile... sunt destept"... si ca dadea dovada de neprofesionalism.... Eu ma intreb daca nu cumva domnul decan nu ar fi vrut sa fie el in locul lui Victor.
Profa de la seminarul de Introducere in sistemul mass media zice ca sufera de clise-ita si nu vrea sa mai auda clisee si idei comuniste de la noi... Eu ma intreb daca nu cumva e dusa cu vaca.
Un coleg raspunde la intrebarea "de ce sunteti aici?" pusa de aceasi profa, zicand ca a venit la ilustra noastra facultate pentru ca vrea sa faca ce vrea... Eu ma intreb daca ai lui l-au tinut pana acum in lesa in casa.
Alta colega zicea, la aceasi intrebare, ca ea vrea sa "Gandeasca liber"... eu ma/o intreb de ce se uita atat de mult la protv.
Profa de presa si actualitate ne zice ca trebuie sa citim ziarele si sa fim la curent cu ce se intampla.... Eu ma intreb cum poate sa te cheme Ciorba si sa fii implicat intr-un scandal numit "Caltabosul".

No comments: