Saturday, October 13

Inmu', frate!

Parca doamna Coman, profa de Introducere in relatii publice - curs, a fost (ca sa folosesc un frantuzism...) etonata ca , vai tu, nu ne stim inmu' facultatii... fiind o fjsc-ista too the bones (not really, dar se hai sa o zic si pe asta... s-o fi asteptand lumea daca am intrat prima... *), va aduc imnul celei mai tari facultati din tara, facultate subventionata in principal din bani privati si nu bani de la stat (cum ne-a repetat de nshpe mii de ori domnul decan), dar care e inca facultate de stat...

Noi suntem fejesecei
Şi avem mereu idei.
Suntem gaşca de nebuni
Pentru tine cei mai buni!

Refren:
Hai cu noi, vino la FJSC
La FJSC, la FJSC !

Suntem la etajul 6
Poţi să vii cu 336. *daca isi schimba 336 ruta, au pus-o*
Am dat grafuri pe pereţi
Şi-am rămas încă studenţi. *ma, noua ne-a zis domnu decan ca e naspa si sunt multi restantieri, da' chiar asa???*

Refren: …

TV, radio, ziare
PR şi comunicare,
Ne place la facultate
Avem şi publicitate!
Refren de trei ori:…

Linia melodică: Yellow Submarine (Beatles)

* ca un P.S.: probabil lumea asteapta multe lucruri de la mine... sa fiu comunicativa, sa ma implic la ore etc... eu sunt majoritatea timpului apatica cu a hint of ADD si tind sa ma uit urat la aia care intra in vorba cu mine doar pentru ca am intrat prima...

No comments: