Friday, August 24

Ai iz bec

As putea face un review al saptamanii petrecute la mare... sa va povetesc about aaaaaaall the fun i had... except... i got really bored! Imi propusesem sa ascult National, Pigeon Detectives si Twang, ca tot nu fac nimic, stau pe plaja pe un sezlong si ma bronzez ... Natioanl am ascultat in masina la intoarcere... si nitel Twang... in schimb, am abuzat de Jamie T... Si nici macar nu's bronzata... am pielea mult prea alba, ca sa-i faci dom'ne... Ah, era sa uit... in caz ca nu stiati... Mamaia e o statiune mega nurave.. Glow sticks, glowing balls, glowing swords, glowing clothes... Everything glows! Plus, animale de plus care danseaza in stil Ian Curtis si catelusi -tot de plus, care latra si au ochii verzi si par a fi a combo between Klaxons and Horrors (without a condom)...

Si acum, ajung si eu azi acasa si gasesc haos total in camera (tanti care face curat mi-a mutat totu' pe aici) si in blogosfera... de aia nu mai vorbesc... cica unii vor sa bloguiasca for cash... Heh... bloguiti voi pe bani, I blog for blog's sake (ai, Dineasco... ce cul estem... )... And guess what... Am admiterea la jurnalism in less than 2 weeks...

Ah, baga-mi-as... I need a week off!

No comments: