Wednesday, August 8

Moartea la Dan Diaconescu

Holbandu-ma ca prostu' la stirile tv, mi-a picat fisa... Moartea lui Pitis a venit tocmai bine pentru posturile de teveu'... Pentru Dan Diaconescu in special (si in direct)... Adica, am terminat-o cu Preafericitul, am epuizat toate subiectele, ne sta inima in loc ca nu mai avem subiecte senzationale (si va trebui sa ne intoarcem la obisnuitele violuri si crime )... Si cand colo, hopa, mai moare un om, mai avem cum sa facem nitel circ in direct... Si uite asa mi-am amintit eu de ce nu pot sa sufar 90% din media romaneasca...

6 comments:

Anonymous said...

exact ce spuneam si eu ieri aici: http://www.lifesux.ro/cat36654/art4865123637/

btw, sunt curios sa stiu cine intra in alea 10 procente de media romaneasca pe care o suporti :)

Nancy said...

aia de la euforia... haha...

hm... acum stau si ma gandesc ca poate am gresit procentajul... e mai mult de 90%...

Anonymous said...

pai vezi? hai sa incercam impreuna:
- din zona TV - nada (sau poate ca oteveul, pentru senzatia de time travel pe pauzele lor publicitare :))
- din zona radio - 89fm (si cu indulgente guerilla)
- din zona reviste - re:publik si omagiu (plus toate alea de barfe penale, ca trebuie sa ne mai si cultivam simtul penibilului, nu?)
- din zona de ziare - nada (poate Catavencu)

alte idei?

Nancy said...

zona tv - la fel de empty ca in lista ta (desi, as I said... ma uit cu placere la euforia... *whistles*)
radio - detla rfi
revista - re:publik, omagiu, sunete si... well, atat
ziare - refuz sa le citesc mizeriile... (poate dilema... )

si eu dau la jurnalism... dumnezeu cu mila...

Anonymous said...

true, uitasem de delta rfi. btw, ce "dai" la jurnalism? eu unul le-as da ceva la majoritatea jurnalistilor romani, daca ma intrebi... :D

Nancy said...

dau admiterea... altceva nu pot sa 'dau'... palme.. da.. dar nu ar fi suficient...