Thursday, August 30

Rock'n'roll highschool?

Imi e lene sa scriu... ascult Spoon cu intentia de a scrie bout their latest album... dar half way through, realizez ca nu am chef... Am vrut sa scriu ieri despre asta, dar -ati ghicit- mi-a fost LENE!!! Well, acum e 10:20 am, de abia m-am trezit, did not even have my 2nd morning coffee si am chef sa scriu...

Ieri am fost in HB cu Boske... Hb e o bodega pe langa my ex-highschool... (in "Bagau", personajul principal se ducea intr-un bar... Maguy -parca asa se scria... e, ala e... ).. Si cand spun pe langa inseamna o statie de tramvai. Pe urma am fost la liceu sa imi iau eu de mancare (damn, Fornetti era inchis, ca de acolo vroiam sa imi iau)... si momentul in care imi macam pizza si ne indreptam spre liceu felt so strange, ca mi-a fost frica ca o sa incercam pe urma sa intram pe poarta liceului (era insa inchisa cu lacatu'... damn, they did think of everything!). Arata asa de ciudat liceul gol, fara nenea portaru' (ala care canta la chiatara si fuge dupa tine ca ai intrat pe la profi).... Dupa, am luat-o pe jos spre my place and every minute of our half an hour walk (maybe less) felt like highschool again...
just that it wasn't...

No comments: