Monday, August 6

Estem cul

Warhol zicea ca in the future we'll all get 15 minutes of fame. Well, here's the future and here are our 15 minutes of fame.
Hopa...pai, if we get 15 minutes, hai sa vedem cum le facem 30....
Uite asa ajung eu sa blogguiesc despre cum am ajuns eu cu blogul meu emo in Re:Publik... Fa-ti cruce, tanti, ca nu credeai ca o sa ti se intample asa ceva. Cica chestiuta asta a mea cu mult prea multe poze cu Klaxons si un nume inspirat de o melodie Rapture ar fi un blog muzical.ro worthy of yr attention... o zice Alex Telibasa...
Langa mine, onorabilii Andrei de la Cathartic Media, Bjorker, Lifesux si Rekabu... Observ cu un smug on my face ca's the only dudette... Heh, daca domnul Telibasa a avut anumite motive sa nu o puna pe Tina in lista, ce sa fac....
Eu nu am (golden) skans ca Bjorker si Andrei... va faceam o poza, dar iesea naspa, frate!.. In schimb va invit sa (mai) cumparati numarul special din Re:publik in care imi apare numele (no... poate le fac vanzare...)

No comments: