Thursday, August 2

Screaming Like A Banshee "God Save The Queen"

Bonsoir
Ton vehicule n'a pas l`air d`avoir de passager
Peux-tu: Veux tu me recevoir
Sans trop te deranger?
Mes bottes ne feront pas trop d`echos dans ton couloir
Pas de bruit avec mes adieux
Pas pour nous les moments perdus
En attendant un uncertain au-revoir
Parce que-j'ai la folie, oui c'est la folie
Il etait une fois un etudiant
Qui voulait fort, comme en literature
Sa copine, elle etait si douce
Qu'il pouvait presque, en la management
Rejeter tous les vices
Repousser tou les mals
Detruire toutes beautes
Qui par ailleurs, n'avait jamais ete ses complices
Parces qu'il avait la folie, oui, c'est la folie
Et si parfois l'on fait des confessions
A qui les raconter - meme le bon dieu nous a laisse tomber
Un autre endroit, une autre vie
Eh oui, c'est une autre histoire
Mais a qui tou raconter?
Chez les ombres de la nuit?
Au petit matin, au petit gris
Combien de crimes ont ete commis
Contre les mensonges et soi disant les lois du coeur
Combien sont la a cause de la folie
Parce qu'il ont la folie

De cateva weeks ma simt dubious de a 12a... adica am chef de punk... cause 12 grade includes my English certificate paper, o chestiuta absolut inutila la care am scris ca disperata 9 luni de zile si pe care am prezenat-o in 10 minute unor oameni carora oricum nu le pasa de Stranglers sau de ideologia proto-punk... Eu m-am stresat, am avut n cosmaruri si am facut un research de zile mari (si asta pentru ca nu aveam enough books la bibliografie... -eu cu o pagina de surse, restul cu 3 siteuri). In camera mea , cu trei zile inainte de ultima corectura, erau imprastiate peste tot foi xeroxate din Simon Reynolds si books about Vivien Westwood , castroane cu cereale si cani goale de cafea. Din boxele mele se auzea everything de la proto-punk la class of '77 la post-punk revival. Scriam si in autobuz. Noaptea, cand nu puteam sa dorm, rescriam pasaje in gand. M-am crizat cand mi-am dat seama ca am returnat o carte bout grafitti in care apareau niste punk-inspired grafitti artists fara sa imi notez titlul, editura si anul aparitiei acele carti. Cand am gasit din nou cartea respectiva la Brit, topaiam de una singura in biblioteca. Faceam scheme cu evolutia punkului si cu genurile influentate de sau nascute din punk. Daca ar trebui sa fac all this again, chiar daca stiu acum cat de useless au fost toate noptiile piedute si toate pixurile consumate, i would do exactly the same thing... over and over again, like a monkey with a miniature cymbal.
Si de vreo spatamana, am o dorinta profunda de a ma certa cu un punker tnb-ist care se crede smecher ca stie si el sex pistols si asculta green day, rancid si expoilted. Unu' ca ala care m-a intrebat in Cismigiu (just because I was wearing a Sex Pistols tee) daca stiu 5 formatii de punk... si eu am zic peste 10... it happened a long time ago, acum i-as zice mult mai multe....
Anyways, pana atunci, mai bine ascult niste Stranglers...

the stranglers - la folie.mp3

No comments: