Sunday, April 1

Editie Speciala....

Si uite cum o ora de Antena 3 - editie special m-a convis sa intrerup obistnuita serie de bloguri bout music/my life....si sa ma inchin si pe blog de haosul politic din Romania....Trei luni lipsesc si eu....si astia isi fac de cap in ultimul hal...Aflu ca Basescu e suspendat...*complete silence*...si Tariceanu isi faureste un guvern nou-nout...shinny, i might say...Ca sa nu uit de "decesul.....aliantei"(pana mea...iti sta inima in loc cand auzi pauza facuta).. hence...no PD in the new gouvernment...sa raman fara CO2(la cate gaze de esapament se elibereaza in Bucuresti, am ramas de mult fara oxingen...or air, as a matter of fact)...La cum arata Boc si la ce face Basescu, eu le propun un remake "Lord Of The Rings"....Boc = one of those hobbits....Basescu= the big black evil dude(na, ca am uitat cum il cheama...)...Tariceanu= Aragorn(?)...Voiculescu = Saruman(parca asa se scria...)....Stiu, stiu..nu le am cu politica...nu ma pricep si nu imi sta bine pe post de comentator ala cretinitatilor facute/spuse de Romania's very own ex-topmodel....Asa cum nici politicienilor romani nu le sta bine pe post de politicieni...Funny, aren't I?

No comments: