Tuesday, April 10

O cronica a internetului....

Azi am incercat sa folosesc DOAR romana....eu cu domnul Bican...am esuat lamentabil...ambii...dar am venit cu niste traduceri mirobolante din ciclul "ai gandit-o mult pe asta?"...Ma inclin in fata prutenilor si va aduc aceasta minunata cronica a internetului (=blog..asta nu e cuvant neaos..il traducem)....

Mic dictionar practic al fanului G. Pruteanu (care mai e si indiot* pe deasupra)

Alex Turner = Alexandru Intorsul (asta e pe filiera Boske)

cool = frumos si bun (Bican e vinovat)

Hardcore = nucleu dur
- emo hardcore = nucleu dur emotional

I hate yr guts = iti urasc intestinele (recunosc...nu gandeam cand am zis-o)

Klaxons = clacsonii (bican...)

Pulp = pulpa (stiu...asta e evident..dar eu am avut nevoie de ceva timp sa imi dau seama...de fapt, mi-a zis Bican..ca eu nu imi dadeam seama...contextu' e de vina..)

Supergrass = iarba uriasa (maaaama, va dati seama....*face ochii mari*)

whatever! = oricum! (nu cronica aia a internetului..aia e naspa, fata!)

White Stripes = dungile albe (clasica...)

[va urma...apreciez propuneri...:->]

*indiot e neaos dom'ne...e breviat chiar....am scos-o in a 12a...tot cu Bican...tocmai ne luasem o Cola la jumate de la bufetu' liceului (ca de obicei...Nancy facuse cinste...)...si cred ca Bican a intrat cu fata in usa de la iesire (aia care stiu liceul nostru iubit stiu la ce ma refer) imediat dupa ce a zis-o....:|


No comments: