Monday, July 30

Din ciclul "Suntem inconjurati de manelisti asa ca ne omoram intre noi"

Am un coleg de suferinta in blocul de langa... Well, nu stiu exact daca e un el su o ea, stiu doar ca exista... Ah, si nu, nu e indie-ot... Daca era, lucrurile ar fi devenit exagerat de cheesy, ne trimiteam avionase din postits pe care am fi scris 'yr musical taste is a total win!" "no, yours is!" and so on... E metalist... sau numetalist... sau a combo... Either ways, imi zgarie timpanul cand da muzica la maxim... Metalica, Guns, Limp Bizkit, Linkin Park, Korn si alte formatii de metale ale caror nume nu ma intereseaza... De cateva zile, il atac si eu fonic. Pana acum, nu am putut sa concurez cu volumul lui... Deh, boxele mele de la calculator de abia se mai tin pe picioare. In schimb mi-am amintit ca am un CD player... "Haha!" i said raising an imaginary magic wand in the air. Din nefericire, nu am cine-stie-ce cduri audio la mine (toate sunt la Lyon, intr-o geanta, intr-o sala de stocaj...)... Am doar SImian Mobile Disco, Sunshine Underground, Justice si Shy Child. Asa ca de cate ori il aud punand muzica nitel mai tare, I turn my Cd player on cu cdul cu Sunshine Underground in... Maine ma gandesc sa pun Justice... MUHAHAHA

5 comments:

Crissmo said...

si totusi care e legatura dintre indie si simian mobile disco sau justice?

Nancy said...

eu nu am spus ca ar fi vreo legatura... chiar ma plangeam ca nu am decat chestiile astea la mine...

Crissmo said...

nu ai de ce sa te plangi.. eu m-as plange daca as ramane fixat pe un anume zdranganit de chitara.. si o formatie cu "the" in fata.

Nancy said...

wanna name any 'the' bands?

Nancy said...

plus ca ma plangeam la modul ca asta le am aici langa mine, but the rest of my babies are far away from me... not safe... lonely... but soon... *rubs hands*...