Friday, July 27

M-am plictisit, asa ca ma apuc de ascultat noise-rock

Caut cu disperarea specifica-mi The Good Good... Am dat de numele lor intr-un mic/mizer bar din Lyon, scris intr-un fel de memories book... In timp ce comunistii din jurul meu discutau politica, eu salvam in mobil numele lor... The Good Good, desi au un nume atat de banal, sunt cam greu de gasit... Asa ca nu o sa va spun ce misto/cool suna cei doi newyorkezi(ha, nu am muzica lor, dar Lastfm provided important info...). In schimb, spre deliciul urechiuselor mele, am dat in lista de 'Similar Artist' de alt duo newyorkez...


Japanther vin din Brooklyn si fac punk rock. Si nu numai. Trec de la punk la noise la tape loops/hip-hop beats, uneori chiar in aceasi melodie. Trec de la momente de melodicitate la sounduri ciudat de abrazive. Tot in aceasi melodie. Desi asta ar putea sa deruteze, Japanther reusesc sa faca aceste treceri destul de usor incat muzica lor e bloody captivating. Si asta o zice o persoana care a reusit sa asculte 3 albumele ale unei singure formatii unul dupa altul, lucru care mi se intampla foarte rar.

Japanther - Andre, My Love

Si revenim la the oh-so-loved Similar Artists list. Asa mi-am adus aminte de The Chinese Stars. De ei am 'citit' pe tricoul unui indie-ot de vreo 40 de ani (judging by the lack of hair) la concertul Deerhoof. Am uitat de ei, dar mi-au revenit in atentie dupa ce i-am vazut la SA pe pagina Japather. Aparuti post-Arab On Radar(doi membri provinm de la aceasta formatie ) si Six Finger Satellite (de unde vine un alt memmbru.. despre al patrulea nu se stie nimic), cei patru fac o muzica carre ar putea fi usor catalogata ca noise-dance-funk. Adaugati o line de bass cu un sound suficient de funky si a trbly voice. Mi-a placut miserupismul fonic(... doar ei au declarat ca o sa reinventeze tot ce a fost deja inventat) care le face muzica cu totul speciala...

The Chinese Stars - Electrodes In Captivity

No comments: