Tuesday, July 24

Ro. something

Ceva nu e bine... sau, culmea, ceva e bine... Catharsis scrie luna asta bout romanian indie bands... a ajuns la al saselea post... si din ce am ascultat de pe blogul lui, mi s-a parut mizerabile toate melodiile... eh, exagerez, nu toate... mi s-a parut acceptabila melodia celor de la Boeuf... Stau si ma gandesc ca poate Bican was right (that would be a second time)... Poate ca suntem cu totii orbiti de demonul indieului romanesc....ah, okay, la faza asta exagereaza... poate vrem prea tare sa credem in ceva care...erm... e praf... Adica, The Amsterdams nu pot sa zic ca's GENIIIIALI... sunt okay si, avand in vedere ca's romani si ca fac ceva pe scena asta muzicala imputita, ii iubesc... Daca as face ce face Bican, adica sa ii compar cu ce am in cap si ce stiu de la other bands (cea ce e complet gresit... for all the know reasons), The Ams wouldn't stand a chance... Si nici Guillotines nu sunt de dat de colo... Okay, Hotel Fetish sunt sublimi... imi port cu mandrie acel tee verde... Dar, in afara de astia, eu nu vad ce mai avem... to my mind, it's not enough to want to make a change, you have to have the means... And I can't see the 'means' when it comes to these acts...

Besides... some sing in English and their accent is like crap...

Anyways, idea era ca ma indoiesc ca we have something to stand for besides 3 or 4 bands... Care uneori nu reusesc sa fie asa de buni ca alde AB4 si OCS...

Offtopic: ceea ce , in vizunea lui Bican va fi THE ONE TRUE AND COOL INDIE BAND, adicatelea trupa noastra *rolls around laughing* might have suffered a band name change... De la Split Infinitve, trecem la Artial Marts (vb bateristei, asta suna a Arctic Monkeys)... and also, maine incep meditatiile pentru jurnalism... I'm so nervous ca I misspell every single word... Shit! Scheisee! Merde! (to quote one band)

No comments: